ביטוח סיעודי

כולנו רוצים שקט נפשי. כולנו רוצים עוגן ביטוחי ותחושת ביטחון. לקוחות הכללית יכולים ליהנות מהצעה אטרקטיבית שתבטיח את עתידם: ביטוח סיעודי מקיף, רחב ומשתלם המעניק כיסוי משמעותי למצב סיעודי.
הכללית מציעה ללקוחותיה את פוליסת "סיעודי מושלם פלוס", הנותנת את המענה המקיף והאיכותי לחולה הסיעודי ולבני משפחתו, הן עבור שהות בבית והן עבור שהות במוסד למשך שש שנים. ניתן להצטרף בכל גיל.
הפוליסה היא באמצעות ובאחריות דקלה – חברה לביטוח מהוותיקות והמובילות בתחום ביטוחי הבריאות בכלל והביטוח הסיעודי בפרט, ובתנאים הטובים ביותר.
 
כיצד ניתן להצטרף?
ניתן לפנות אל נציגינו בטלפון 2700* או למלא טופס זהונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.
כמו כן ניתן למלא טופס זה ולשלוח אלינו בפקס: 03-5480580
או באמצעות הדואר אל:
כללית מושלם, ת.ד 2265 בני ברק, מיקוד 5112201 .
*ההצטרפות לשירות מותנת בחיתום רפואי.
תנאים למימוש הפוליסה:
מימוש הפוליסה מותנה בחוסר מסוגלות לבצע לפחות שלוש מתוך הפעולות הבאות:
1. לקום ולשכב
2. להתלבש ולהתפשט
3. להתרחץ ולהתגלח
4. לאכול ולשתות
5. לשלוט על הסוגרים
6. ללכת (מרותק לכיסא גלגלים או למיטה)
ולמבוטח הסובל מתשישות נפש.
 
הגדרה מפורטת למצב סיעודי מופיעה בפוליסת "סיעודי מושלם פלוס".
 
המדריך לרוכש ביטוח סיעודי>>
 
 
סיעודי מושלם פלוס- הפוליסה החדשה והמשופרת 
  
החל מה- 1.1.2015 נכנסה לתוקפה תכנית סיעודית משופרת אשר מיטיבה את זכויותיכם בביטוח הסיעודי. 
 
ההטבות החדשות שמעניקה התכנית, לגבי מקרי ביטוח שיתרחשו לראשונה החל מינואר 2015: 
 
-  קיצור תקופת ההמתנה לקבלת הגמלה מ- 90 יום ל- 60 יום.
-  הכרה בהגדרת מצב סיעודי גם בזמן אשפוז בבית חולים כללי או שיקומי.
 
לאור שדרוג הפוליסה, המתבטא בהרחבת ושיפור השירותים, התעדכן התעריף החודשי לכל קבוצות הגיל. העדכון נכנס לתוקפו החל מה- 1.1.2015.
טבלת התעריפים החדשה מופיעה בעמוד 19. לקבלת מידע נוסף ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטל': 2700*