התייעצות עם רופא אונליין

בלילות, בסופי שבוע ובחגים רופאים מומחים מכללית מייעצים לכם ללא תשלום, בלי לצאת מהבית. כל מה שאתם צריכים זה חיבור לאינטרנט, מצלמת אינטרנט ומיקרופון.

בקיצור

1. בשבת או באמצע הלילה, כלילד יש חום גבוה ואתם לא בטוחים מה לעשות, רופאי כללית עומדים לשירותכם במרחק שיחת טלפון

2. השירות פועל בימים ראשון עד חמישי מ־20:00 בערב עד 6:00 בבוקר, בסופ"ש ובחגים מ־13:00 בצהריים ועד 06:00 בבוקר שלאחר החג

3. השירות מיועד לכל לקוחות הכללית ללא תשלום. כל מה שצריך זה חיבור פעיל לאינטרנט, מצלמת אינטרנט ומיקרופון

לילד יש חום? לא חייבים ללכת לרופא, אפשר פשוט להתקשר אליו...

 

בחגים, סופי שבוע ואפילו באמצע הלילה, רופאי הילדים של כללית זמינים לשיחת טלפון הכוללת צילום וידאו, כדי לסייע לכם להחליט: האם יש סיבה לדאגה? האם צריך ללכת למיון או שאפשר לחכות לבוקר? במידת הצורך הרופאים אף נותנים מרשם לבית המרקחת או הפניה לחדר המיון וחוסכים לכם זמן וחוסר ודאות.

מתי ניתן להתקשר?

השירות פעיל בימים ראשון עד חמישי מ־20:00 בערב עד 6:00 בבוקר שלמחרת, בסופי־שבוע ובחגים מ־13:00 ביום שישי (או בערב החג) ועד 06:00 ביום ראשון שאחריו (או יום החול שאחרי החג). את השירות מעניקים רופאי ילדים מומחים מבית החולים שניידר, והוא מוצע לכל לקוחות הכללית ללא תשלום.

לאן מתקשרים?

למוקד הכללית בטלפון 2700*.

כיצד הרופאים יכולים לסייע?

הרופא ישאל אתכם שאלות על הילד, כגון גיל, משקל, גובה, מהן האבחנות הרפואיות הקודמות שלו והאם יש לו אלרגיות ורגישויות מיוחדות. באמצעות התיאור שלכם ומצלמת האינטרנט, הרופא יוכל להתרשם ממצבו של הילד ולייעץ לכם האם כדאי ללכת לחדר מיון (ההפניה תישלח בדואר־אלקטרוני או בפקס), האם כדאי ללכת לבית מרחקת תורן ולרכוש תרופה (גם את המרשם לבית המרחקת תוכלו לקבל בפקס או בדואר האלקטרוני) ולהעלות לשיחה רופא נוסף שייתן את חוות דעתו. כמו כן, הרופא יוכל להפיק עבורכם אישור מחלה ובסיום הייעוץ לשלוח לכם סיכום.

כמה זה עולה?

השירות ניתן ללא תשלום לכל לקוחות כללית.