שאלות ותשובות

1. כיצד ניתן להצטרף לכללית מושלם ?

 
  • באמצעות טופס הצטרפות לשליחה און ליין
  • באמצעות הורדת טופס ההצטרפות מהאתר ושליחה בדואר או בפקס, לכתובת: כללית, ת.ד. 16250 תל אביב, מיקוד: 6116201 לידי מחלקת גבייה מלקוחות. לשליחה בפקס: 03-6948181
  • באמצעות מרפאות הכללית
  •  באמצעו​ת המוקד הטלפוני 2700*

להצטרפות לביטוח הסיעודי

2. כמה זה עולה לי ?

למחירון תכנית כללית מושלם זהב>>

למחירון תכנית כללית מושלם פלטינום​>>

3. האם נדרש למלא הצהרת בריאות?

לתוכניות השב"ן לא נדרש למלא הצהרת בריאות. לכללית מושלם זהב ופלטינום ניתן להצטרף בכל גיל ובכל מצב רפואי.
 

4. האם יש תקופות המתנה לקבלת השירות ?

יש שירותים בהם אין תקופות המתנה ויש שירותים בהם יש תקופות המתנה.

תקופות ההמתנה נעות בין 3 חודשים לשנתיים. להלן טבלת הכיסויים המרכזיים ותקופות ההמתנה עבורם​

עיקרי תכנית מושלם זהב

​השירות​​תקופת אכשרה
​בדיקות גנטיות​אין
​בדיקות מי שפיר או סיסי שילייה​אין
​בדיקות סקר תקופתיות​6 חודשים
​הבראה לאחר ניתוח​3 חודשים
​טיפולי שיניים משמרים​אין
​הפריה חוץ גופית מילד ראשון​12 חודשים
​השתלות, ניתוחים וטיפולים רפואיים בחו"ל​24 חודשים
​השתתפות בעלות ניתוח פרטי​12 חודשים
​התייעצות עם רופא מומחה בארץ​6 חודשים
​חיסונים לנוסעים לחו"ל​3 חודשים
​טיפול בבעיות התפתחות של ילדים​6 חודשים
​סקירת מערכות לנשים בהריון​אין
​טיפולי רפואה משלימה​3 חודשים
​תרופות שאינן בסל הבריאות לפי רשימה​6 חודשים
​כיסוי מורחב לתרופות מחוץ לסל​3 חודשים
​אבחון דידקטי או פסיכודידקטי​6 חודשים
​בדיקת MINDSTREAMS/TOVA/MOXO/BRC​אין


 

עיקרי תכנית מושלםפלטינום

​השירו​ת​תקופת אכשרה
​חבילה תומכת לחולי סרטן​12 חודשים
​ניתוחים פרטיים בארץ​12 חודשים
​ניתוחים וטיפולים אסתטיים​12 חודשים
​סל לנשים בהריון​9 חודשים
​תרומת ביצית בחו"ל​12 חודשים
​טיפולי שיניים משמרים לילדים​3 חודשים
​טיפולי שיניים משמרים למבוגרים​6 חודשים
​טיפולי שיניים פרותטיים למבוגרים​12 חודשים
​יישור שיניים ילדים​12 חודשים
​אופטיקה - משקפי ראייה לילדים​3 חודשים
​אבחון דידקטי או פסיכודידקטי​​6 חודשים


 

הטבלה מציגה חלק מהשירותים והכיסויים למידע ופירוט על שירותים נוספים הקלק כאן>>>
 
בעת מעבר מקופת חולים אחרת, נצבר כל הוותק והרצף הביטוחי מהביטוח המשלים של הקופה הקודמת, בהתאם לרובד הביטוחי בו היית מבוטח, מצ"ב טבלת ההשוואה בין הרבדים השונים:

​כללית​​​מכבי​לאומית​מאוחדת
​זהב​מגן זהב​לאומית כסף​עדיף
​פלטינום​מכבי שלי​לאומית זהב​שיא


 

  • ההטבה ניתנת בתנאי שהצטרפת למושלם זהב / פלטינום תוך 90 יום מתאריך תחילת החברות בכללית.
  • במידה ולמצטרף החדש לא היה ביטוח משלים בקופה ממנה עבר, יהיה עליו לצבור תקופות וותק בתוכנית הזהב והפלטינום.
  • על מנת לעדכ​ן וותק המבוטח, יש לשלוח אישור וותק מהקופה הקודמת (הקופה ממנה עבר) את האישור יש לשלוח ל"מחלקת תפעול" לפקס: 03-5480580. הפעולה תעודכן במערכות תוך 5 ימי עסקים.

 

 

5. כיצד ניתן לשמור על זכויותיי בביטוח הסיעודי במעבר בין קופות החולים?

החל מה- 1.1.2017 , יתאפשר מעבר חופשי בין ביטוחי הסיעוד של קופות החולים באופן שזכויות המבוטח לא תיפגענה.

לקוחות העוברים קופה, שהיו מבוטחים בביטוח הסיעודי בקופה ממנו עברו, יוכלו ליהנות משמירה על הרצף הביטוחי  בעת מעבר לקופה החדשה.

לקוחות אלו לא ידרשו לעבור הליך חיתום רפואי חדש וכן, יהיו זכאים לתגמולי הביטוח בהתאם לתאריך ההצטרפות המקורי.

מה נדרש לעשות לשם כך:  בעת מילוי טופס "מעבר קופה" בדואר או באינטרנט, יש לסמן כי ללקוח קיים ביטוח סיעודי בקופה ממנה הוא מבצע את המעבר.  שמירת הרצף הביטוחי מותנה בהצגת האישורים הבאים עד 180 יום ממועד ההצטרפות לקופה:

- מסירת אמצעי תשלום בתוקף למוקד הביטוח הסיעודי 2700* שלוחה 3

- העברת אישור וותק מהקופה הקודמת בה מצוין תאריך הצטרפות הלקוח לביטוח הסיעודי. את האישור יש להעביר למחלקת תפעול כללית מושלם בפקס 03-5480580 או באמצעות המייל (בפורמט pdf בלבד) לכתובת  tiful_mushlam@clalit.org.il.  עם קבלת המייל, הלקוח יקבל מספר אסמכתא למעקב.

* לקוחות המקבלים גמלת סיעוד או שהינם במצב סיעודי אינם זכאים להצטרפות לביטח הסיעודי בתנאים הרשומים מעלה.

למידע נוסף הקלק כאן>>>

 

6. כיצד אני מקבל את כרטיס הלקוח שלי ?

לאחר ההצטרפות נשלח אליך בדואר באופן אוטומטי כרטיס מגנטי תוך 3 שבועות.

 

7. האם ישנן הטבות לחיילים, לעולים חדשים ועוד ?

חיילים ועולים חדשים המצטרפים תוך שנה מהשחרור/עלייה לארץ מקבלים פטור מתקופות המתנה. חיילים משוחררים מקבלים שנה חינם בתוכנית "מושלם זהב" כהטבה ויש להם הנחות בביטוח הנסיעות לחו"ל של הכללית הניתן באמצעות כלל בריאות.

 

לעדכון ההטבה, יש לשלוח את תעודת השחרור / תעודת עולה כקובץ PDF בצירוף פרטי הלקוח (כולל מספר נייד), לדואל tiful_mushlam@clalit.org.il

הפניה תטופל בתוך 7 ימי עסקים. עם סיום הטיפול תשלח אליך הודעת טקסט לאישור.

 

8. כיצד אני מקבל החזר מכללית מושלם ?

עליך למלא את הטופס המצורף לקישור ולשלוח בצרוף מסמכים מקוריים לכתובת:

 

"כללית מושלם" מחלקת תביעות, ת.ד. 2265 , רח' בן גוריון 1, בני ברק, מיקוד 5112201

לשליחה באמצעות הפקס:

תביעות ניתוחים: 03-6145660

תביעות בנושאים אחרים: 03-7475577

 

9. מה הכוונה לספק בהסדר ?

ספק שאושר על ידי כללית מושלם ונמצא בהסכם עמנו. בפניה לספק בהסכם, הלקוח משלם השתתפות עצמית נמוכה בלבד במפגש עם הספק ואנו מטפלים בכל השאר ישירות מול הספק. במסלול זה, נחסך מהלקוח הצורך להגיש בקשה להחזר כספי והחיסכון הכספי הוא משמעותי.

 

10. האם כללית מושלם מעניקה לי חיסכון משמעותי ?

שימוש בשרותי התוכניות מעניק חיסכון של מאות עד אלפי שקלים בהוצאות הבריאות של המשפחה לדוגמא:

  • התייעצות עם רופא מומחה עלות התייעצות עם רופא ברשת הרופאים של כללית מושלם, המונה כ-2000 רופאים מומחים מהטובים בארץ היא 150 ש"ח, פרט להתייעצות בשר"פ הדסה בעלות של 250 ש"ח לביקור. שירות זה מעניק חיסכון של מאות שקלים בהשוואה למחיר השוק הנעים בין 800 ₪ ל- 1200 ₪ ואף יותר עבור התייעצות
  • ניתוח פרטי במסגרת הפלטינום נעשה בהשתתפות עצמית נמוכה באמצעות המנתחים שעמנו בהסכם. שירות המעניק חיסכון שנע בין מאות שקלים במידה ומדובר בניתוח קטרקט ואלפי ועשרות אלפי שקלים במידה ומדובר בניתוח לב וכדומה.
  • תרופות כמו אקמול, נורופן, אופטלגין וטמנים, תכשירי הגנה נגד השמש ועוד , נמכרים בהנחות משמעותיות ללקוחות כללית מושלם בבתי המרקחת של הכללית.
  • טיפולי שיניים משמרים ברשת כללית סמייל הניתנים ב- 70% הנחה, מעניקים חיסכון של עשרות עד מאות שקלים בכל טיפול בהשוואה למחירי שוק פרטי.

 

11. היכן אני יכול לקבל מידע על שרותי המושלם וספקי המושלם ?

בפני הלקוחות שלנו יש מספר רב של ערוצי מידע הזמינים 24 שעות ביממה:

  • אתר כללית מושלם החדש, המאפשר קבלת מידע על השירותים השונים ונותני השירות באופן ידידותי ופשוט.לאתר כללית מושלם>>>
  • מוקד השירות ​הטלפוני 2700*