בעיות הרטבה

כללית מושלם משתתפת בטיפול בבעיות הרטבה אצל ילדים מעבר לזכאות הניתנת בסל הבריאות הבסיסי.

מה כולל השירות?

למי מיועד השירות?

לקוחות מעל גיל 5 ועד גיל 20 הסובלים מבעיות הרטבה.

כיצד אקבל את השירות?

ניתן לפנות לספקים שבהסכם עם כללית מושלם בהשתתפות עצמית נמוכה או לפנות לספק פרטי ולקבל החזר כספי.

כיצד אפנה לנותני שירות שבהסכם עם כללית מושלם?

לחצו על הלשונית "נותני השירות". במסלול זה הנכם משלמים השתתפות עצמית נמוכה בעת קבלת השירות, ללא צורך בהגשת מסמכים לקבלת החזר כספי.

כיצד אפנה לקבלת החזר כספי?

<div>יש לוודא כי בידיך המסמכים הדרושים:</div><div>1.חשבונית מס/ קבלה מקוריות עם חותמת וחתימת נותן השירות או צילום חשבונית מס וקבלה מקורית חתום על ידי המרפאה, המאשר כי המקור במרפאה ומציין את גובה החחזר שניתן בעבורה.</div><div>2.המלצת רופא רלוונטית לשנת הרכישה.</div><div>יש לצרף לתביעה טופס החזר תביעה שהקישור אליו מופיע מטה.</div><div>את המסמכים יש לשלוח לכללית מושלם/מחלקת תביעות, ת.ד 2655, בני ברק, 5112201.&nbsp;</div> <p><br></p><br>
הורד טופס

תוכנית מושלם זהב

מה מגיע לי?

מסלול השתתפות עצמית

מסלול החזר כספי

תוכנית מושלם פלטינום

כלקוח פלטינום הנך זכאי ליהנות מהשירות על פי תנאי תכנית מושלם זהב

עוד באתר מושלם

הצטרפו און ליין לכללית מושלם/ פלטינום הצטרפו און ליין לכללית מושלם/ פלטינום