לנוחיותכם, העמדנו לרשותכם מספר ערוצים להגשת תביעת סיעוד בביטוח סיעודי מושלם פלוס:
הגשת תביעת סיעוד בקלות וללא צורך בהדפסת מסמכים
היכנסו למערכת להגשת תביעה בביטוח סיעודי והגישו את התביעה בכל עת, בקלות ובנוחות.
דרכים נוספות להגשת תביעה:
באפשרותכם להוריד את טופס הגשת תביעה בתצורת pdf, למלא ולשלוח אותו אלינו באחת הדרכים המצוינות על גבי הטופס.
הודעה על החמרה במצב הסיעודי
להגשת הודעה על החמרה במצב הסיעודי מלאו את הטופס ושלחו אלינו. להורדת הטופס ולדרכי שליחה>
טופס זה מיועד למבוטח שתביעת סיעוד על שמו נדחתה ב12 חודשים האחרונים. אם נדחתה מעל 12 חודשים , יש להגיש טופס תביעת סיעוד חדש.
הביטוח הסיעודי ללקוחות כללית
לקוחות הכללית המבוטחים בביטוח סיעודי מושלם פלוס מקבלים שירות מקצועי, מוביל ואיכותי – גם בהגשת תביעות סיעוד. על-פי מדד השירות של משרד האוצר, המדרג את איכות השירות לפי אחוז התביעות המאושרות ומהירות הטיפול בתביעת סיעוד, "סיעודי מושלם פלוס" זוכה במקום הראשון כבר שנה רביעית ברציפות. בציון הכולל, הביטוח הסיעודי "מושלם פלוס" מוביל על המתחרים בפער ניכר.
נשמח לעמוד גם לרשותכם בכל אחד מהערוצים להגשת תביעה ולהעניק לכם את השירות המהיר והיעיל ביותר.
שירות אונליין להגשת תביעה בביטוח סיעודי מושלם פלוס
כדי לייעל את התהליך ולהקל על לקוחותינו ובני משפחותיהם בהגשת התביעה, עומדת לרשותכם מערכת דיגיטלית להגשת תביעות סיעוד באתר של חברת הראל, המבטחת את לקוחות הכללית בביטוח סיעודי מושלם פלוס.
המערכת מאפשרת לכם להגיש תביעה בכל עת, מכל מחשב, וללא צורך בהתחברות לאזור המידע האישי של המבוטח. אפשרות זו חשובה במיוחד לבני משפחה המבקשים להגיש תביעה בשם מבוטח שאינו יכול לבצע זאת בעצמו ואין ברשותם את פרטי חשבונו באתר של חברת הביטוח.
לתשומת לבכם, במסגרת התהליך הדיגיטלי, תתבקשו להעלות למערכת מסמכים שונים. לכן עוד בטרם תיכנסו למערכת, חשוב לוודא שברשותכם המסמכים הבאים:
• טופס ויתור על סודיות רפואית מלא וחתום בהתאם להנחיות.
• צילום צ'ק עם פרטי הבנק או אישור על ניהול חשבון בבנק.
• מסמכים המעידים על המצב התפקודי ו/או הקוגניטיבי של המבוטח, כמו: חוות דעת של רופאים מומחים, תוצאות בדיקות, מכתבי שחרור מאשפוז וכדומה.
במערכת תתבקשו למלא את פרטי המבוטח ואת פרטיו של אדם נוסף, שישמש כאיש קשר לקבלת מידע ועדכונים על תהליך התביעה.
אם תתקלו בבעיה כלשהי במהלך התהליך הדיגיטלי, עומדת לרשותכם האפשרות לנהל צ'ט עם נציג של כללית, ולקבל מענה לשאלותיכם. שירות זה זמין רק בשעות הפעילות של הצ'אט:
בימים א'-ה': 9:00 – 20:00
ימי ו': 9:00 – 13:00